Kategorie ofert pracy:
- Dział strategii i kreacji
Brand Strategist
Rekrutacja cykliczna – zakończona
Obecnie nie prowadzimy rekrutacji, ale stanowisko może zostać wkrótce ponownie otwarte. Możesz aplikować na potrzeby przyszłych naborów.
Poszukujemy doświadczonego Stratega do współpracy zdalnej, opartej na elastycznych warunkach. Osoby, która wesprze nas w kompleksowym opracowywaniu projektów strategicznych w pełnym zakresie; od analiz i badań, przez poprowadzenie warsztatów i spotkań z klientem i jego pracownikami, po gotowy dokument strategii marki oraz nadzór nad jej wdrożeniem.
Przewiń po więcej
1.
Umiejętności:
- Wysoko rozwinięte umiejętności analitycznego i procesowego myślenia;
- Umiejętność precyzyjnego i klarownego wyrażania opinii i rozwiązań;
- Nadążanie za trendami w branży marketingowej;
- Innowacyjność i kreatywne podejście, pozwalająca wyjść poza utarte schematy;
- Umiejętność zarządzania projektem w zakresie swoich zadań;
- Dobra znajomość narzędzia Google Workspace (arkusze, prezentacje);
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego.
2.
Zadania:
- Spotkania z klientami w celu oceny potrzeb i celów;
- Przygotowywanie ofert i wycen działań strategicznych;
- Definiowanie trendów biznesowych, rynkowych i konsumenckich w celu identyfikacji wyzwań i możliwości;
- Opracowywanie analiz i koncepcji strategicznych;
- Prowadzenie ćwiczeń warsztatowych i moderacja grup w strukturach klienta;
- Opracowywanie strategii marki (m.in. segmentacja grupy docelowej, profil użytkownika, pozycjonowanie marki, propozycja wartości marki, atrybuty marki, wartości i osobowość marki, główny przekaz marki);
- Tworzenie planów komunikacji we wszystkich kanałach;
- Tworzenie prezentacji i przedstawianie koncepcji oraz wyników analiz przed klientem;
- Przygotowywanie briefów dla badaczy, copywriterów, designerów;
- Nadzorowanie działań wdrożeniowych dotyczących strategii marki.
3.
Mile widziane:
- Wiedza na temat tworzenia modeli biznesowych, ścieżek klientów, projektowania usług, design thinking;
- Wiedza na temat projektowania doświadczeń/UX;
- Doświadczenie z zakresu kreatywnego Copywritingu;
- Znajomość programów InDesign/Adobe XD/Figma;
- Znajomość oprogramowania do zarządzania projektami Wrike/Asana/Jira.
4.
Oferujemy:
- Elastyczną formę współpracy;
- Samodzielność w realizowanych działaniach;
- Udział w projektach charakteryzujących się dużą różnorodnością na styku wielu dziedzin biznesu;
- Twórczą atmosferę w zgranym zespole oraz jego wsparcie;
- Dostęp do szkoleń, kursów, konferencji.
5.
Proces rekrutacji:
- Przegląd nadesłanych aplikacji.
- Kontakt z wybranymi kandydatami, zebranie dodatkowych informacji w postaci ankiety.
- Telekonferencja z wybranymi kandydatami.
- Rozpoczęcie współpracy z wybranym kandydatem.
6.
Aplikuj
Rozwijaj się
z zespołem pełnym pasji
