Social Media Manager

Rekrutacja jednorazowa – otwarta

Obecnie prowadzimy nabór na to stanowisko. Zapraszamy do aplikowania.

Poszukujemy osoby, która dołączy do naszego zespołu jako Social Media Manager. Twoim głównym zadaniem będzie koordynacja pracy zespołu specjalistów z zakresu social media, takich jak copywriterzy, graficy, specjaliści ds. video oraz moderatorzy profili, realizujących działania dla naszych klientów, skupiając się na aspekcie strategicznym i organizacyjnym.

Przewiń po więcej

1.

Umiejętności:

  • Analityka, raportowanie i strategia:
    • Umiejętność analizy efektywności prowadzonych działań oraz wyciąganie na tej podstawie wniosków;
    • Doświadczenie w raportowaniu bieżących działań oraz przedstawianiu rekomendacji;
    • Znajomość narzędzi analitycznych (np. Google Analytics, Facebook Insights, Sotrender);
    • Doświadczenie w opracowywaniu strategii komunikacji w social media.
  • Planowanie i organizacja pracy:
    • Umiejętność efektywnego planowania działań oraz zarządzania zespołem przy użyciu narzędzi do zarządzania projektami (Wrike, Asana, Trello itp.);
    • Dobra samoorganizacja pracy oraz proaktywność w realizacji projektów.
  • Obsługa platform social media i narzędzi:
    • Bardzo dobra znajomość platform społecznościowych (Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok, Pinterest);
    • Świadomość aktualnych zachowań użytkowników i algorytmów social media.
  • Śledzenie trendów i analiza rynku:
    • Regularne monitorowanie trendów oraz konkurencyjnych marek;
    • Umiejętność szybkiego reagowania na zmieniające się potrzeby rynku.
  • Opieka nad klientem:
    • Umiejętność bliskiej współpracy z klientami, proaktywne reagowanie na ich potrzeby;
    • Doświadczenie w budowaniu i utrzymywaniu relacji z klientami oraz rozwiązywaniu bieżących kwestii.

2.

Zadania:

  • Planowanie i koordynowanie działań social media realizowanych przez zespół (copywriterzy, graficy, specjaliści ds. video oraz moderatorzy profili);
  • Opracowywanie strategii komunikacji w social media dla klientów;
  • Tworzenie harmonogramów publikacji i koordynacja ich realizacji przez zespół;
  • Monitorowanie wyników prowadzonych kampanii i bieżąca optymalizacja działań;
  • Przygotowywanie raportów efektywnościowych z rekomendacjami dalszych działań;
  • Analiza trendów branżowych oraz działań konkurencji w mediach społecznościowych;
  • Bliska współpraca z klientami, bieżąca komunikacja oraz reagowanie na potrzeby klientów.

3.

Mile widziane:

  • Umiejętność samodzielnego tworzenia angażujących treści (copywriting, video, grafika);
  • „Dobre oko” do zdjęć oraz doświadczenie w tworzeniu krótkich materiałów video;
  • Podstawowa znajomość programów graficznych i narzędzi do montażu video (Canva, Photoshop, CapCut, Adobe Premiere);
  • Doświadczenie w moderacji profili oraz zarządzaniu interakcjami z klientami i społecznością;
  • Umiejętność zarządzania kampaniami reklamowymi (Meta Ads Manager);
  • Doświadczenie w koordynacji projektów wykraczających poza social media obejmujących koncepcje kreatywne, materiały drukowane, materiały online, materiały biurowe, promocyjne, reklamowe.

4.

Oferujemy:

  • Elastyczną, zdalną formę współpracy;
  • Samodzielność w realizowanych działaniach;
  • Możliwość współpracy na zasadach B2B;
  • Opcję pracy per-projekt przy wybranych projektach;
  • Udział w projektach charakteryzujących się dużą różnorodnością;
  • Twórczą atmosferę w zgranym zespole oraz jego wsparcie;
  • Dostęp do szkoleń, kursów, konferencji.

5.

Proces rekrutacji:

  • Ankieta zapoznawcza;
  • Omówienie oczekiwań i zakresu współpracy;
  • Rozpoczęcie współpracy.

6.

Aplikuj

Prześlij nam swoje CV i Portfolio

Wyślij email z propozycją współpracy

praca@brantt.pl

Rozwijaj się

z zespołem pełnym pasji

Grzegorz Twardosz, Założyciel i Dyrektor Kreatywny w Brantt

Grzegorz Twardosz

Założyciel / Dyrektor Kreatywny

Grzegorz Mieszkalski, Założyciel i Strateg Marki w Brantt

Grzegorz Mieszkalski

Założyciel / Strateg Marki

Kamila Twardosz, Menadżerka ds. Administracyjnych w Brantt

Kamila Twardosz

Menadżerka ds. Administracyjnych

Magdalena Kaczoruk, Menadżerka Projektu w Brantt

Magdalena Kaczoruk

Menadżerka Projektu

Katarzyna Rzepecka, Menadżerka Projektu w Brantt

Katarzyna Rzepecka

Menadżerka Projektu

Iwona Mucha-Zabora, Menadżerka Projektu w Brantt

Iwona Mucha-Zabora

Menadżerka Projektu

Tomasz Kern, Menadżer Projektu w Brantt

Tomasz Kern

Menadżer Projektu

Dominika Drozdowska, Menadżerka Social Media w Brantt

Dominika Drozdowska

Menadżerka Social Media

Klemenetyna Sęga, Menadżerka Social Media w Brantt

Klemenetyna Sęga

Menadżerka Social Media

Mateusz Jakubowski, Dyrektor Artystyczny w Brantt

Mateusz Jakubowski

Dyrektor Artystyczny

Paweł Słowiński, Dyrektor Artystyczny w Brantt

Paweł Słowiński

Dyrektor Artystyczny

Marcin Karolak, Strateg marki i komunikacji w Brantt

Marcin Karolak

Strateg marki i komunikacji

Gracjan Majchrzak, Projektant w Brantt

Gracjan Majchrzak

Projektant

Jakub Ferenc, Projektant w Brantt

Jakub Ferenc

Projektant

Jakub Iwański, Projektant w Brantt

Jakub Iwański

Projektant

Marcin Jakubowski, Projektant w Brantt

Marcin Jakubowski

Projektant

Marta Majewska, Projektantka w Brantt

Marta Majewska

Projektantka

Tomasz Król, Projektant w Brantt

Tomasz Król

Projektant

Piotr Kostrzewski, WordPress Developer w Brantt

Piotr Kostrzewski

WordPress Developer

Paweł Żurawka, WordPress Developer w Brantt

Paweł Żurawka

WordPress Developer

Wyjątkowe doświadczenia

Nieograniczona kreatywność

Zróbmy coś wyjątkowego razem
DRAG