Zakres prac
Rok
Klient
- Advertising
2015
Be type
Be type
“Marka Be type to niemiecki subbrand międzynarodowej grupy kapitałowej IMS Group aktywnie kształtującej polską scenę meblarską.“
Przewiń po więcej

Klient
W skład portfela marek Grupy IMS wchodzą polskie i zagraniczne firmy, zapełniające swoim asortymentem szeroką część branży meblarskiej, zarówno w meblach miękkich, jak i skrzyniowych.
BeType łączy nowoczesne wzornictwo z precyzją niemieckiego rzemiosła, oferując rozwiązania dostosowane do dynamicznie zmieniających się trendów.
Cel
Wprowadzenie marki BeType na polski rynek poprzez prezentację jej głównych cech i wyeksponowanie wyjątkowego wzornictwa.
Zaprojektowaliśmy minimalistyczną identyfikację kampanii oraz system oznakowania przestrzeni targowej w czerni z kontrastowym pomarańczem. Opracowaliśmy także katalog łączący funkcje wizerunkowe z prezentacją asortymentu.
Powstała wyrafinowana i spójna kampania skutecznie eksponująca meble o doskonałych proporcjach i wysokiej jakości wykończeniu, trafiająca do świadomego odbiorcy ceniącego nowoczesne wzornictwo.















Więcej informacji
Pełen zakres prac
Faza pozyskiwania informacji
- analiza założeń
- analiza celów strategicznych
- analiza otoczenia
Faza budowania strategii marki
- koncepcja kreatywna
Faza projektowania podstaw komunikacji
- key visual
- copywriting
Faza projektowania materiałów
- plansze produktowe
- plansze wizerunkowe
- oznakowanie przestrzeni
- katalogi
- infografiki
Faza wdrożenia systemu
- nadzór nad produkcją