Zakres prac

Rok

Klient

Kategorie projektów:
  • Digital
  • advertising
  • e-commerce

2022

Czas na Herbatę

Czas na Herbatę

“Czas na Herbatę to lider rynku herbat wysokogatunkowych w Polsce.“

Przewiń po więcej

Klient

Charakterystyczne sklepy firmowe można spotkać w kilkudziesięciu miastach w Polsce. Firma prowadzi sprzedaż także poprzez własny sklep internetowy.

Wieloletnie doświadczenie pozwoliło marce Czas na Herbatę stworzyć bogatą ofertę herbat z najdalszych zakątków świata. Celem firmy jest zamiana zwykłych momentów dnia codziennego w wyjątkowe chwile.

Cel

Naszym zadaniem było sprawienie, aby komunikacja marki była równie smakowita i wyjątkowa jak sprzedawane przez nią herbaty.

Zaczęliśmy od zaprojektowania nowej koncepcji kampanii, odświeżając i unowocześniając styl komunikacji marki zarówno w Internecie, jak również w sklepach stacjonarnych.

W kolejnych krokach rozwijamy naszą koncepcję w codziennych działaniach komunikacyjnych, wzmacniając profile marki na Facebooku oraz na Instagramie i przyciągając nowe osoby do sklepów firmowych.

Więcej informacji

Pełen zakres prac

Koncepcja

  • analiza założeń
  • analiza konkurencji
  • spotkanie strategiczne

Projektowanie

  • key visual
  • materiały online
  • materiały drukowane
  • opakowania

Kampania

  • copywriting
  • sesja foto
  • pełna obsługa graficzna
  • prowadzenie profili firmowych w social media
DRAG