Zakres prac
Rok
Klient
- Digital,
- advertising,
- e-commerce
2022
Czas na Herbatę
Czas na Herbatę
“Czas na Herbatę to lider rynku herbat wysokogatunkowych w Polsce.“
Przewiń po więcej

Klient
Charakterystyczne sklepy firmowe można spotkać w kilkudziesięciu miastach w Polsce. Firma prowadzi sprzedaż także poprzez własny sklep internetowy.
Wieloletnie doświadczenie pozwoliło marce Czas na Herbatę stworzyć bogatą ofertę herbat z najdalszych zakątków świata. Celem firmy jest zamiana zwykłych momentów dnia codziennego w wyjątkowe chwile.
Cel
Naszym zadaniem było sprawienie, aby komunikacja marki była równie smakowita i wyjątkowa jak sprzedawane przez nią herbaty.
Zaczęliśmy od zaprojektowania nowej koncepcji kampanii, odświeżając i unowocześniając styl komunikacji marki zarówno w Internecie, jak również w sklepach stacjonarnych.
W kolejnych krokach rozwijamy naszą koncepcję w codziennych działaniach komunikacyjnych, wzmacniając profile marki na Facebooku oraz na Instagramie i przyciągając nowe osoby do sklepów firmowych.








Więcej informacji
Pełen zakres prac
Koncepcja
- analiza założeń
- analiza konkurencji
- spotkanie strategiczne
Projektowanie
- key visual
- materiały online
- materiały drukowane
- opakowania
Kampania
- copywriting
- sesja foto
- pełna obsługa graficzna
- prowadzenie profili firmowych w social media