Zakres prac
Rok
Klient
- Branding,
- digital,
- advertising
2015
Dorota Rymer
Dorota Rymer
„Stworzyliśmy minimalistyczną identyfikację wizualną dla Pracowni Fryzjerskiej, podkreślającą jej unikatowe połączenie sztuki i rzemiosła.”
Przewiń po więcej

Klient
Pracownia fryzjerska, której ideą działalności jest połączenie sztuki i rzemiosła.
Salon oferuje niebanalne usługi na wysokim poziomie, łącząc kunszt artystyczny z rzemieślniczym doświadczeniem w dziedzinie fryzjerstwa.
Cel
Wyróżnienie marki i zakorzenienie jej wizerunku w świadomości odbiorców poszukujących niebanalnych usług fryzjerskich na wysokim poziomie.
Zaprojektowaliśmy subtelny i minimalistyczny system identyfikacji wizualnej oparty na czystej formie i profesjonalnej komunikacji, ukazujący Pracownię jako pasjonata fryzjerstwa.
Powstała elegancka i wyrafinowana identyfikacja wizualna budująca zaufanie klientów i pozycjonująca Pracownię jako partnera, który dzięki doświadczeniu i kunsztowi dostarcza usługi najwyższej jakości.

























Więcej informacji
Pełen zakres prac
Faza pozyskiwania informacji
- analiza założeń
- analiza celów strategicznych
- analiza otoczenia
Faza budowania strategii marki
- określenie podstawowych elementów strategii komunikacji marki
Faza projektowania podstaw marki
- logo
- brand design
Faza projektowania materiałów
- materiały drukowane
- multimedia
- przestrzeń
- oznakowanie
Faza wdrożenia systemu
- standaryzacja
- nadzór nad produkcją