Zakres prac
Rok
Klient
- Branding,
- digital
2015
Energy Group
Energy Group
„Stworzyliśmy profesjonalną identyfikację wizualną dla Energy Group, podkreślającą ekspercki charakter firmy consultingowej.”
Przewiń po więcej

Klient
Energy Group to firma consultingowa, zapewniająca wsparcie w zarządzaniu projektami największym przedsiębiorstwom na polskim rynku.
Od lat oferuje pomoc w dziedzinie nadzoru procesów restrukturyzacji i rozwoju różnorodnych organizacji.
Cel
Budowa silnej marki budzącej zaufanie klientów, pokazującej firmę jako eksperta w swojej dziedzinie.
Opracowaliśmy strategię marki i na jej podstawie stworzyliśmy system identyfikacji wizualnej z logo łączącym klasyczną typografię z dynamicznym sygnetem oraz energetyczną czerwienią jako kolorem wiodącym.
Powstała spójna i profesjonalna identyfikacja wizualna skutecznie budująca wizerunek silnej i godnej zaufania marki, z implementacjami na różnych nośnikach zapewniającymi klarowny przekaz.























Więcej informacji
Pełen zakres prac
Faza pozyskiwania informacji
- analiza założeń
- analiza celów strategicznych
- analiza otoczenia
Faza budowania strategii marki
- określenie podstawowych elementów strategii komunikacji marki
Faza projektowania podstaw marki
- logo
- brand design
Faza projektowania materiałów
- materiały drukowane
- multimedia
- przestrzeń
- oznakowanie
Faza wdrożenia systemu
- standaryzacja
- nadzór nad produkcją