Zakres prac
Rok
Klient
- Branding,
- advertising
2021
entire-m
entire-m
“Firma Helikon-Tex, posiadająca dwie własne marki oraz dystrybuująca cztery inne, podjęła decyzję o zmianie nazwy spółki.“
Przewiń po więcej

Klient
Firma Helikon-Tex, posiadająca dwie własne marki (Helikon-Tex, Direct Action) oraz dystrybuująca cztery inne (Alta, Morakniv, Wildo, Hultafors), podjęła decyzję o zmianie nazwy spółki.
Celem jest uporządkowanie relacji firma-marka, dlatego nowa nazwa entire_m, nie jest powiązana z żadną z produktów. entire_m odzwierciedla szeroką działalność firmy i symbolizuje holistyczne podejście właścicieli, rodziny Mieszczaków, do prowadzenia biznesu.
Cel
Stworzenie wizerunku łączącego rodzinny charakter firmy z wizerunkiem nowoczesnego polskiego przedsiębiorstwa.
Zaprojektowaliśmy nowoczesną i praktyczną identyfikację wizualną łączącą prostotę z intrygującymi rozwiązaniami, która manifestuje osobowość marki i dobrze prezentuje się w zestawieniu z logotypami marek produktowych.
Powstał spójny i elastyczny system identyfikacji wizualnej pozwalający na efektywne zarządzanie portfolio marek przy jednoczesnym budowaniu silnej tożsamości korporacyjnej entire_m.
















Więcej informacji
Pełen zakres prac
Faza pozyskiwania informacji
- analiza założeń
- spotkanie strategiczne
Faza projektowania podstaw marki
- projekt logo
- projekt brand design
- standaryzacja logo
- standaryzacja brand design
Faza projektowania materiałów
- materiały biurowe
- materiały promocyjne
- materiały online
- oznakowanie budynków firmowych