Zakres prac

Rok

Klient

Kategorie projektów:
  • Branding
  • advertising

2021

entire-m

entire-m

“Firma Helikon-Tex, posiadająca dwie własne marki oraz dystrybuująca cztery inne, podjęła decyzję o zmianie nazwy spółki.“

Przewiń po więcej

Klient

Firma Helikon-Tex, posiadająca dwie własne marki (Helikon-Tex, Direct Action) oraz dystrybuująca cztery inne (Alta, Morakniv, Wildo, Hultafors), podjęła decyzję o zmianie nazwy spółki.

Celem jest uporządkowanie relacji firma-marka, dlatego nowa nazwa entire_m, nie jest powiązana z żadną z produktów. entire_m odzwierciedla szeroką działalność firmy i symbolizuje holistyczne podejście właścicieli, rodziny Mieszczaków, do prowadzenia biznesu.

Cel

Stworzenie wizerunku łączącego rodzinny charakter firmy z wizerunkiem nowoczesnego polskiego przedsiębiorstwa.

Zaprojektowaliśmy nowoczesną i praktyczną identyfikację wizualną łączącą prostotę z intrygującymi rozwiązaniami, która manifestuje osobowość marki i dobrze prezentuje się w zestawieniu z logotypami marek produktowych.

Powstał spójny i elastyczny system identyfikacji wizualnej pozwalający na efektywne zarządzanie portfolio marek przy jednoczesnym budowaniu silnej tożsamości korporacyjnej entire_m.

Więcej informacji

Pełen zakres prac

Faza pozyskiwania informacji

  • analiza założeń
  • spotkanie strategiczne

Faza projektowania podstaw marki

  • projekt logo
  • projekt brand design
  • standaryzacja logo
  • standaryzacja brand design

Faza projektowania materiałów

  • materiały biurowe
  • materiały promocyjne
  • materiały online
  • oznakowanie budynków firmowych

Social media

Podziel się naszą pracą.

Wszystkie realizacje
DRAG