Zakres prac
Rok
Klient
- Branding,
- digital,
- advertising
2015
Espace
Espace
“Espace to studio specjalizujące się w projektowaniu architektonicznym i wzorniczym, które wyróżnia się minimalistycznym podejściem i dbałością o szczegóły.“
Przewiń po więcej

Klient
Każdy projekt biura charakteryzuje się unikalnymi rozwiązaniami, które łączą funkcjonalność z estetyką, tworząc przestrzenie pełne harmonii i nowoczesnego stylu.
Studio Espace cieszy się uznaniem za swoje oryginalne i wysoce estetyczne realizacje, które odzwierciedlają potrzeby klientów, podkreślając ich indywidualność.
Cel
Stworzenie komunikacji marki czytelnie wyrażającej kluczowe wartości Espace – jakość i estetykę realizowanych projektów.
Zaprojektowaliśmy spójny system identyfikacji wizualnej oddający minimalistyczny charakter studia i podkreślający jego wyjątkowe podejście do projektowania przestrzeni.
Powstała elegancka identyfikacja wizualna z systemem powiązanych elementów tworzących subtelne tło dla minimalistycznych projektów, skutecznie komunikująca wartości Espace i wyróżniająca studio na tle konkurencji.
Więcej informacji
Pełen zakres prac
Faza pozyskiwania informacji
- analiza biznesplanu
- analiza planu marketingowego
- analiza celów strategicznych
- analiza otoczenia
Faza budowania strategii marki
- analiza wizerunku otoczenia
- atrybuty marki
- oferta, klienci i interesariusze marki
- benefity marki
- osobowość i wartości
- istota marki
- główny komunikat i jego potwierdzenie
- styl komunikacji
Faza projektowania podstaw marki
- logo
- naming
- brand design
Faza projektowania materiałów
- materiały drukowane
- multimedia
- przestrzeń
- oznakowanie
Faza wdrożenia systemu
- standaryzacja
- szkolenia
- produkcja