Zakres prac
Rok
Klient
- Advertising
2015
Etap Sofa
Etap Sofa
„Stworzyliśmy wyróżniającą się identyfikację kampanii reklamowej dla Etap Sofa, podkreślającą design i komfort mebli marki.”
Przewiń po więcej

Klient
Marka Etap Sofa to subbrand międzynarodowej grupy kapitałowej IMS Group, który od lat bierze udział w budowaniu polskiej sceny meblarstwa.
W skład portfela marek Grupy IMS wchodzą polskie i zagraniczne firmy, zapełniające swoim asortymentem szeroką część branży meblarskiej, zarówno w meblach miękkich, jak i skrzyniowych.
Cel
Opracowanie koncepcji kreatywnej i systemu materiałów reklamowych promujących projektowe i funkcjonalne zalety mebli marki Etap Sofa.
Zaprojektowaliśmy charakterystyczny key visual oparty na wzorze z trójkątów na czarnym tle oraz stworzyliśmy system materiałów informacyjno-reklamowych prezentujących aktualne kolekcje.
Powstała wyrazista kampania z hasłami „Ja wybieram design” i „Ja wybieram komfort”, skutecznie podkreślająca mocny charakter marki i wyróżniająca Etap Sofa na tle konkurencji.















Więcej informacji
Pełen zakres prac
Faza pozyskiwania informacji
- analiza założeń
- analiza celów strategicznych
- analiza otoczenia
Faza budowania strategii komunikacji
- koncepcja kreatywna
Faza projektowania podstaw komunikacji
- key visual
- copywriting
Faza projektowania materiałów
- plansze produktowe
- plansze wizerunkowe
- oznakowanie przestrzeni
- katalogi
Faza wdrożenia systemu
- nadzór nad produkcją