Zakres prac
Rok
Klient
- Branding,
- digital,
- advertising,
- e-commerce
2021
Frami
Frami
“Frami to startup oferujący szybki i przyjazny sposób na stworzenie kompozycji z ramek do zdjęć.“
Przewiń po więcej

Klient
Platforma Frami uwalnia klienta od skomplikowanej i czasochłonnej pracy koncepcyjnej, dzięki algorytmowi projektującemu kompozycję na podstawie preferencji klienta.
Może on dowolnie dodawać/usuwać zdjęcia, rekomponować je i wizualizować kompozycję. Po wybraniu wymarzonego projektu, Frami dostarcza ramki, zdjęcia i makietę ułatwiającą wieszanie.
Cel
Przygotowanie testu MVP weryfikującego hipotezy biznesowe i marketingowe twórców platformy.
Opracowaliśmy branding aplikacji, wsparliśmy klienta w stworzeniu przekazu komunikacyjnego, zaprojektowaliśmy stronę internetową oraz przeprowadziliśmy kampanię promocyjną w mediach społecznościowych i Google.
Test MVP dostarczył kluczowych danych do rozwoju platformy, potwierdzając część hipotez biznesowych i wskazując obszary wymagające dopracowania przed pełnym wdrożeniem.









Więcej informacji
Pełen zakres prac
Faza pozyskiwania informacji
- analiza założeń
- spotkanie strategiczne
Faza projektowania podstaw marki
- projekt logo
- projekt brand design
- standaryzacja logo
- standaryzacja brand design
Faza projektowania materiałów
- materiały promocyjne
Strona internetowa
- makieta UX
- projekt graficzny
Kampania reklamowa
- strategia
- dobór kanałów i narzędzi
- kreacja reklam
- stały nadzór i optymalizacja