Zakres prac
Rok
Klient
- Branding
2015
GP People
GP People
„Stworzyliśmy energetyczną identyfikację wizualną dla GP People, podkreślającą ludzki wymiar procesów rekrutacyjnych.”
Przewiń po więcej

Klient
Firma GP People działa w branży HR i zajmuje się obsługą procesów rekrutacyjnych.
Firma koncentruje się na budowaniu silnych, owocnych relacji z klientami i kandydatami, zapewniając profesjonalne wsparcie w pozyskiwaniu talentów.
Cel
Opracowanie wytycznych strategicznych i kompleksowego systemu identyfikacji wizualnej dla marki GP People.
Przeprowadziliśmy wnikliwą analizę rynku i badania, na podstawie których zaprojektowaliśmy spójny system identyfikacji wizualnej odpowiadający charakterowi marki.
Powstała nowoczesna identyfikacja wizualna wykorzystująca energetyczne formy i kolory, skutecznie komunikująca nastawienie marki na ludzi i budowanie silnych relacji współpracy.
























Więcej informacji
Pełen zakres prac
Faza pozyskiwania informacji
- analiza założeń
- analiza celów strategicznych
- analiza otoczenia
Faza budowania strategii marki
- określenie podstawowych elementów strategii komunikacji marki
Faza projektowania podstaw marki
- logo
- brand design
Faza projektowania materiałów
- materiały drukowane
- multimedia
- przestrzeń
- oznakowanie
Faza wdrożenia systemu
- standaryzacja
- nadzór nad produkcją