Zakres prac

Rok

Klient

Kategorie projektów:
  • Branding

2015

GP People

GP People

„Stworzyliśmy energetyczną identyfikację wizualną dla GP People, podkreślającą ludzki wymiar procesów rekrutacyjnych.”

Przewiń po więcej

Klient

Firma GP People działa w branży HR i zajmuje się obsługą procesów rekrutacyjnych.

Firma koncentruje się na budowaniu silnych, owocnych relacji z klientami i kandydatami, zapewniając profesjonalne wsparcie w pozyskiwaniu talentów.

Cel

Opracowanie wytycznych strategicznych i kompleksowego systemu identyfikacji wizualnej dla marki GP People.

Przeprowadziliśmy wnikliwą analizę rynku i badania, na podstawie których zaprojektowaliśmy spójny system identyfikacji wizualnej odpowiadający charakterowi marki.

Powstała nowoczesna identyfikacja wizualna wykorzystująca energetyczne formy i kolory, skutecznie komunikująca nastawienie marki na ludzi i budowanie silnych relacji współpracy.

Więcej informacji

Pełen zakres prac

Faza pozyskiwania informacji

  • analiza założeń
  • analiza celów strategicznych
  • analiza otoczenia

Faza budowania strategii marki

  • określenie podstawowych elementów strategii komunikacji marki

Faza projektowania podstaw marki

  • logo
  • brand design

Faza projektowania materiałów

  • materiały drukowane
  • multimedia
  • przestrzeń
  • oznakowanie

Faza wdrożenia systemu

  • standaryzacja
  • nadzór nad produkcją

Social media

Podziel się naszą pracą.

Wszystkie realizacje
DRAG