Zakres prac
Rok
Klient
- Branding,
- digital,
- advertising
2021
j-labs
j-labs
“j-labs to polska firma programistyczna założoną przez inżynierów dla inżynierów.“
Przewiń po więcej

Klient
j-labs to miejsce gdzie doświadczeni inżynierowie realizują projekty, które świadomie wybrali.
Firma zapewnia kompletne zespoły programistyczne, indywidualnych inżynierów i outsourcing całych projektów w zwinnych modelach z zakresu tworzenia oprogramowania.
Cel
Stworzenie wizerunku podkreślającego jakość usług
j-labs, odpowiadającego na potrzeby klientów i pracowników.
Przeprowadziliśmy kompleksowy rebranding w roku, a następnie kontynuujemy współpracę w zakresie projektowania materiałów promocyjnych, sprzedażowych i rekrutacyjnych oraz zapewniamy wsparcie i rozwój strony firmowej.
Nowa identyfikacja wizualna skutecznie wspiera dwutorową komunikację j-labs, wzmacniając zarówno działania biznesowe, jak i employer brandingowe firmy.



























Więcej informacji
Pełen zakres prac
Faza pozyskiwania informacji
- analiza założeń
- analiza celów strategicznych
- analiza otoczenia
Faza budowania strategii marki
- określenie podstawowych elementów strategii komunikacji marki
Faza projektowania podstaw marki
- logo
- brand design
- standaryzacja logo
Faza projektowania materiałów
- materiały biurowe
- materiały promocyjne
- materiały online
- oznakowanie
Faza wdrożenia systemu
- standaryzacja
- brand book (księga marki)