Zakres prac
Rok
Klient
- Branding,
- digital,
- advertising,
- e-commerce
2022
Kaniowski
Kaniowski
“Kaniowski to rodzinna firma zajmująca się produkcją wysokiej jakości obuwia damskiego.“
Przewiń po więcej

Klient
Od 1999 roku inspiracją dla działań firmy są Kobiety – to właśnie dla nich tworzone są produkty, spełniające ich wszelkie wymagania i potrzeby.
Od samego początku Kaniowski stawia na precyzję i wygodę, połączone z szykiem i elegancją.
Cel
Zastany wizerunek marki nie odpowiadał standardom marki modowej, tworzącej unikalne kolekcje obuwia z segmentu premium.
Stanęliśmy przed zadaniem nadania marce unikatowego, designerskiego charakteru, który zostanie doceniony przez wymagające klientki. Kolejnym krokiem było zapewnienie marce silnej pozycji w Internecie poprzez stworzenie strony www ze sklepem, która w atrakcyjny sposób zaprezentuje produkty marki i umożliwi ich wygodny zakup.










Więcej informacji
Pełen zakres prac
Faza pozyskiwania informacji
- analiza założeń
- analiza celów strategicznych
- analiza otoczenia
Faza budowania strategii marki
- określenie podstawowych elementów strategii komunikacji marki
Faza projektowania podstaw marki
- logo
- brand design
Faza projektowania materiałów
- materiały drukowane
- multimedia
- przestrzeń
- oznakowanie
Faza wdrożenia systemu
- standaryzacja
- nadzór nad produkcją