Zakres prac

Rok

Klient

Kategorie projektów:
  • Branding
  • digital
  • advertising
  • e-commerce

2022

Kaniowski

Kaniowski

“Kaniowski to rodzinna firma zajmująca się produkcją wysokiej jakości obuwia damskiego.“

Przewiń po więcej

Klient

Od 1999 roku inspiracją dla działań firmy są Kobiety – to właśnie dla nich tworzone są produkty, spełniające ich wszelkie wymagania i potrzeby.

Od samego początku Kaniowski stawia na precyzję i wygodę, połączone z szykiem i elegancją.

Cel

Zastany wizerunek marki nie odpowiadał standardom marki modowej, tworzącej unikalne kolekcje obuwia z segmentu premium.

Stanęliśmy przed zadaniem nadania marce unikatowego, designerskiego charakteru, który zostanie doceniony przez wymagające klientki. Kolejnym krokiem było zapewnienie marce silnej pozycji w Internecie poprzez stworzenie strony www ze sklepem, która w atrakcyjny sposób zaprezentuje produkty marki i umożliwi ich wygodny zakup.

Więcej informacji

Pełen zakres prac

Faza pozyskiwania informacji

  • analiza założeń
  • analiza celów strategicznych
  • analiza otoczenia

Faza budowania strategii marki

  • określenie podstawowych elementów strategii komunikacji marki

Faza projektowania podstaw marki

  • logo
  • brand design

Faza projektowania materiałów

  • materiały drukowane
  • multimedia
  • przestrzeń
  • oznakowanie


Faza wdrożenia systemu

  • standaryzacja
  • nadzór nad produkcją

Social media

Podziel się naszą pracą.

Wszystkie realizacje
DRAG