Zakres prac
Rok
Klient
- Branding,
- digital
2024
Koda
Koda
“Koda miała wyróżniać się w branży doradczej, oddając podejście założycieli do biznesu oraz ich styl życia.“
Przewiń po więcej

Klient
Koda to nowoczesny i niezależny konsulting podatkowo-księgowy założony przez doświadczonych ekspertów branżowych Małgorzatę Dankowską i Łukasza Korbasa.
Firma skupia się na nowoczesnych rozwiązaniach, które łączą wieloletnie doświadczenie z elastycznością w podejściu do klienta.
Cel
Stworzenie wyrazistego wizerunku firmy doradczej zgodnego z osobowością założycieli, wyróżniającego się na tle branżowego standardu.
Opracowaliśmy strategię marki pod hasłem „Making Business Easier”, branding inspirowany skandynawskim minimalizmem oraz intuicyjną stronę internetową łączącą praktyczną nawigację z przyjaznym designem.
Koda otrzymała unikalną tożsamość eksperckiej marki, która łączy profesjonalizm z otwartością i wyraźnie wyróżnia się w branży konsultingu podatkowo-księgowego.
















Więcej informacji
Pełen zakres prac
Faza pozyskiwania informacji
- analiza założeń
- analiza konkurencji
- warsztaty strategiczne
Faza budowania strategii marki
- grupa docelowa
- wartości marki
- wyróżniki marki
- osobowość marki
- wizja marki
- misja marki
- przekaz marki
- RTB
- claim marki
Faza projektowania podstaw marki
- projekt logo
- projekt brand design
- standaryzacja logo (brandbook)
Strona internetowa
- koncepcja
- projekt graficzny
- wdrożenie