Zakres prac

Rok

Klient

Kategorie projektów:
  • Branding
  • digital

2024

Koda

Koda

“Koda miała wyróżniać się w branży doradczej, oddając podejście założycieli do biznesu oraz ich styl życia.“

Przewiń po więcej

Klient

Koda to nowoczesny i niezależny konsulting podatkowo-księgowy założony przez doświadczonych ekspertów branżowych Małgorzatę Dankowską i Łukasza Korbasa.

Firma skupia się na nowoczesnych rozwiązaniach, które łączą wieloletnie doświadczenie z elastycznością w podejściu do klienta.

Cel

Stworzenie wyrazistego wizerunku firmy doradczej zgodnego z osobowością założycieli, wyróżniającego się na tle branżowego standardu.

Opracowaliśmy strategię marki pod hasłem „Making Business Easier”, branding inspirowany skandynawskim minimalizmem oraz intuicyjną stronę internetową łączącą praktyczną nawigację z przyjaznym designem.

Koda otrzymała unikalną tożsamość eksperckiej marki, która łączy profesjonalizm z otwartością i wyraźnie wyróżnia się w branży konsultingu podatkowo-księgowego.

Więcej informacji

Pełen zakres prac

Faza pozyskiwania informacji

  • analiza założeń
  • analiza konkurencji
  • warsztaty strategiczne

Faza budowania strategii marki

  • grupa docelowa
  • wartości marki
  • wyróżniki marki
  • osobowość marki
  • wizja marki
  • misja marki
  • przekaz marki
  • RTB
  • claim marki

Faza projektowania podstaw marki

  • projekt logo
  • projekt brand design
  • standaryzacja logo (brandbook)

Strona internetowa

  • koncepcja
  • projekt graficzny
  • wdrożenie
DRAG