Zakres prac

Rok

Klient

Kategorie projektów:
  • Branding
  • digital
  • advertising

2015

MobiCafe

MobiCafe

“Mobi Café to nowatorski koncept na polskim rynku, oferujący mobilną dystrybucję kawy.“

Przewiń po więcej

Klient

Mobi Café dzięki swojej elastycznej formule, dostarcza kawę tam, gdzie jest potrzebna docierając do klientów w najróżniejszych lokalizacjach.

Espressomobil podjedzie w każde miejsce, aby zaserwować najwyższej jakości kawę, przygotowaną przez pasjonatów, którzy tworzą team Mobi Cafe.

Cel

Stworzenie marki wyrażającej radość z możliwości delektowania się doskonałą kawą w zaskakujących miejscach.

Zaprojektowaliśmy otwartą i przyjazną komunikację marki odzwierciedlającą podejście założycieli, tworząc system identyfikacji wizualnej pełen pozytywnych emocji i przyjacielskiej atmosfery.

Powstał energetyczny branding skutecznie komunikujący mobilność i wysoką jakość usług Mobi Café, przekazujący pasję zespołu do kawy i budujący przyjazne relacje z klientami.

Więcej informacji

Pełen zakres prac

Faza pozyskiwania informacji

  • analiza biznesplanu
  • analiza planu marketingowego
  • analiza celów strategicznych
  • analiza otoczenia

Faza budowania strategii marki

  • analiza wizerunku otoczenia
  • atrybuty marki
  • oferta, klienci i interesariusze marki
  • benefity marki
  • osobowość i wartości
  • istota marki
  • główny komunikat i jego potwierdzenie
  • styl komunikacji

Faza projektowania podstaw marki

  • logo
  • claim
  • brand design

Faza projektowania materiałów

  • materiały drukowane
  • opakowania
  • multimedia
  • przestrzeń
  • oznakowanie
  • sesja zdjęciowa

Faza wdrożenia systemu

  • standaryzacja
  • brand book (księga marki)
  • produkcja

Social media

Podziel się naszą pracą.

Wszystkie realizacje
DRAG