Zakres prac
Rok
Klient
- Branding,
- digital,
- advertising
2015
MobiCafe
MobiCafe
“Mobi Café to nowatorski koncept na polskim rynku, oferujący mobilną dystrybucję kawy.“
Przewiń po więcej

Klient
Mobi Café dzięki swojej elastycznej formule, dostarcza kawę tam, gdzie jest potrzebna docierając do klientów w najróżniejszych lokalizacjach.
Espressomobil podjedzie w każde miejsce, aby zaserwować najwyższej jakości kawę, przygotowaną przez pasjonatów, którzy tworzą team Mobi Cafe.
Cel
Stworzenie marki wyrażającej radość z możliwości delektowania się doskonałą kawą w zaskakujących miejscach.
Zaprojektowaliśmy otwartą i przyjazną komunikację marki odzwierciedlającą podejście założycieli, tworząc system identyfikacji wizualnej pełen pozytywnych emocji i przyjacielskiej atmosfery.
Powstał energetyczny branding skutecznie komunikujący mobilność i wysoką jakość usług Mobi Café, przekazujący pasję zespołu do kawy i budujący przyjazne relacje z klientami.

























Więcej informacji
Pełen zakres prac
Faza pozyskiwania informacji
- analiza biznesplanu
- analiza planu marketingowego
- analiza celów strategicznych
- analiza otoczenia
Faza budowania strategii marki
- analiza wizerunku otoczenia
- atrybuty marki
- oferta, klienci i interesariusze marki
- benefity marki
- osobowość i wartości
- istota marki
- główny komunikat i jego potwierdzenie
- styl komunikacji
Faza projektowania podstaw marki
- logo
- claim
- brand design
Faza projektowania materiałów
- materiały drukowane
- opakowania
- multimedia
- przestrzeń
- oznakowanie
- sesja zdjęciowa
Faza wdrożenia systemu
- standaryzacja
- brand book (księga marki)
- produkcja