Zakres prac
Rok
Klient
- Branding,
- digital,
- advertising
2021
MOŃKI
Mońki
“Przeprowadziliśmy rebranding marki Mońki, łącząc lokalną tradycję z nowoczesną estetyką opakowań.“
Przewiń po więcej

Klient
Mońki to uznana marka sera pochodząca z małego miasteczka we wschodniej, wiejskiej części Polski – Podlasiu, gdzie przyroda pozostaje jedną z najbardziej dziewiczych w Europie.
Firma czerpie największą wartość z lokalnych tradycji mleczarskich, jest głęboko zakorzeniona w lokalnej kulturze i odgrywa ważną rolę dla społeczności.
Cel
Wyrażenie wartości marki i miejsca pochodzenia produktu w nowym logo i projekcie opakowania sera Mońki.
Zaprojektowaliśmy nową identyfikację wizualną wykorzystującą motyw tradycyjnego, wiejskiego haftu krzyżykowego, w którym geometryczne symbole odzwierciedlają przywiązanie do natury i kodują głębsze kulturowe znaczenia.
Powstały czysty i autentyczny projekt opakowań skutecznie komunikujący lokalną tradycję i wysoką jakość sera, trafiający do klientów poszukujących tradycyjnego smaku.






































Więcej informacji
Pełen zakres prac
Brak
- brak
Brak
- brak
- brak
- brak
brak
- brak
- brak
- brak
- brak