Zakres prac

Rok

Klient

Kategorie projektów:
  • Branding
  • digital
  • advertising

2021

MOŃKI

Mońki

“Przeprowadziliśmy rebranding marki Mońki, łącząc lokalną tradycję z nowoczesną estetyką opakowań.“

Przewiń po więcej

Klient

Mońki to uznana marka sera pochodząca z małego miasteczka we wschodniej, wiejskiej części Polski – Podlasiu, gdzie przyroda pozostaje jedną z najbardziej dziewiczych w Europie.

Firma czerpie największą wartość z lokalnych tradycji mleczarskich, jest głęboko zakorzeniona w lokalnej kulturze i odgrywa ważną rolę dla społeczności.

Cel

Wyrażenie wartości marki i miejsca pochodzenia produktu w nowym logo i projekcie opakowania sera Mońki.

Zaprojektowaliśmy nową identyfikację wizualną wykorzystującą motyw tradycyjnego, wiejskiego haftu krzyżykowego, w którym geometryczne symbole odzwierciedlają przywiązanie do natury i kodują głębsze kulturowe znaczenia.

Powstały czysty i autentyczny projekt opakowań skutecznie komunikujący lokalną tradycję i wysoką jakość sera, trafiający do klientów poszukujących tradycyjnego smaku.

Więcej informacji

Pełen zakres prac

Brak

  • brak

Brak

  • brak
  • brak
  • brak

brak

  • brak
  • brak
  • brak
  • brak

Social media

Podziel się naszą pracą.

Wszystkie realizacje
DRAG