Zakres prac

Rok

Klient

Kategorie projektów:
  • Branding
  • advertising

2022

Monko

Monko

“Stworzyliśmy wyrazistą identyfikację wizualną dla Monko, oddającą unikatowe podejście założycieli do świata kawy.“

Przewiń po więcej

Klient

Monko. jest konceptem, gdzie komponuje się mieszanki kawowe – wypala i testuje.

Jak mówią sami założyciele „Nie sprzedajemy gotowców. Nie chcemy, by ktoś decydował za nas. Nasze serca pompują wysokooktanową kofeinę i teraz kawowego bakcyla przekazujemy światu”.

Cel

Stworzenie marki przekazującej unikatowe podejście założycieli Monko do picia kawy.

Opracowaliśmy kompleksowy system identyfikacji wizualnej i komunikacji marki, który wyróżnia Monko na tle innych kawiarni i trafia do odbiorców poszukujących niebanalnych smaków.

Powstała charakterystyczna marka z silną osobowością, skutecznie zakorzeniająca się w świadomości miłośników kawy o niekonwencjonalnym podejściu do kawowych doświadczeń.

Więcej informacji

Pełen zakres prac

Faza pozyskiwania informacji

  • analiza założeń
  • analiza celów strategicznych
  • analiza otoczenia

Faza budowania strategii marki

  • określenie podstawowych elementów strategii komunikacji marki

Faza projektowania podstaw marki

  • logo
  • brand design
  • standaryzacja

Faza projektowania materiałów

  • materiały biurowe
  • materiały promocyjne
  • materiały online
  • oznakowanie

Faza wdrożenia systemu

  • standaryzacja
  • brand book (księga marki)

Social media

Podziel się naszą pracą.

Wszystkie realizacje
DRAG