Zakres prac
Rok
Klient
- Branding,
- advertising
2022
Monko
Monko
“Stworzyliśmy wyrazistą identyfikację wizualną dla Monko, oddającą unikatowe podejście założycieli do świata kawy.“
Przewiń po więcej

Klient
Monko. jest konceptem, gdzie komponuje się mieszanki kawowe – wypala i testuje.
Jak mówią sami założyciele „Nie sprzedajemy gotowców. Nie chcemy, by ktoś decydował za nas. Nasze serca pompują wysokooktanową kofeinę i teraz kawowego bakcyla przekazujemy światu”.
Cel
Stworzenie marki przekazującej unikatowe podejście założycieli Monko do picia kawy.
Opracowaliśmy kompleksowy system identyfikacji wizualnej i komunikacji marki, który wyróżnia Monko na tle innych kawiarni i trafia do odbiorców poszukujących niebanalnych smaków.
Powstała charakterystyczna marka z silną osobowością, skutecznie zakorzeniająca się w świadomości miłośników kawy o niekonwencjonalnym podejściu do kawowych doświadczeń.












Więcej informacji
Pełen zakres prac
Faza pozyskiwania informacji
- analiza założeń
- analiza celów strategicznych
- analiza otoczenia
Faza budowania strategii marki
- określenie podstawowych elementów strategii komunikacji marki
Faza projektowania podstaw marki
- logo
- brand design
- standaryzacja
Faza projektowania materiałów
- materiały biurowe
- materiały promocyjne
- materiały online
- oznakowanie
Faza wdrożenia systemu
- standaryzacja
- brand book (księga marki)