Zakres prac

Rok

Klient

Kategorie projektów:
  • Branding

2024

Motfit

Motfit

„Stworzyliśmy kompletną identyfikację wizualną dla nowej marki smartwatchy Motfit, oddającą jej dynamiczny i radosny charakter.”

Przewiń po więcej

Klient

Motfit to nowa marka smartwatchy oferująca produkty dla dzieci oraz dla dorosłych.

Inspiracją dla marki Motfit jest połączenie słów „Motion” (ruch) oraz „Fit” (zdrowy). Została stworzona jako symbol radości i ekspresji, zapewniając nowoczesne smartwatche dobrej jakości w niskich cenach.

Cel

Koncepcja wizualna nowej marki miała być zgodna z jej ideą – ruchem, radością i otwartością.

Zaprojektowaliśmy charakterystyczne logo z symboliczną literą „o” reprezentującą tarczę zegarka oraz opracowaliśmy key visual w dwóch liniach: standardowej dla dorosłych, oraz dedykowanej dzieciom.

Spójna, ale elastyczna identyfikacja wizualna pozwala nadać produktom indywidualny charakter przy zachowaniu jednoznacznej identyfikacji marki.

Więcej informacji

Pełen zakres prac

Faza pozyskiwania informacji

  • analiza założeń

Faza projektowania podstaw marki

  • projekt logo
  • projekt brand design
  • standaryzacja logo i brand design (brandbook)

Faza projektowania materiałów

  • opakowania

Social media

Podziel się naszą pracą.

Wszystkie realizacje
DRAG