Zakres prac
Rok
Klient
- Branding
2024
Motfit
Motfit
„Stworzyliśmy kompletną identyfikację wizualną dla nowej marki smartwatchy Motfit, oddającą jej dynamiczny i radosny charakter.”
Przewiń po więcej

Klient
Motfit to nowa marka smartwatchy oferująca produkty dla dzieci oraz dla dorosłych.
Inspiracją dla marki Motfit jest połączenie słów „Motion” (ruch) oraz „Fit” (zdrowy). Została stworzona jako symbol radości i ekspresji, zapewniając nowoczesne smartwatche dobrej jakości w niskich cenach.
Cel
Koncepcja wizualna nowej marki miała być zgodna z jej ideą – ruchem, radością i otwartością.
Zaprojektowaliśmy charakterystyczne logo z symboliczną literą „o” reprezentującą tarczę zegarka oraz opracowaliśmy key visual w dwóch liniach: standardowej dla dorosłych, oraz dedykowanej dzieciom.
Spójna, ale elastyczna identyfikacja wizualna pozwala nadać produktom indywidualny charakter przy zachowaniu jednoznacznej identyfikacji marki.









Więcej informacji
Pełen zakres prac
Faza pozyskiwania informacji
- analiza założeń
Faza projektowania podstaw marki
- projekt logo
- projekt brand design
- standaryzacja logo i brand design (brandbook)
Faza projektowania materiałów
- opakowania