Zakres prac
Rok
Klient
- Branding,
- digital,
- advertising
2015
MR JOB
MR JOB
„Przeprowadziliśmy kompleksowy rebranding tworząc profesjonalny i przyjazny wizerunek marki na rynku pracy tymczasowej.”
Przewiń po więcej

Klient
MR Job Agencja Pracy Tymczasowej to dynamicznie rozwijająca się firma, której oferta obejmuje szeroki zakres usług HR.
Firma dostarcza kompleksowe rozwiązania zarówno dla pracowników poszukujących zatrudnienia, jak i pracodawców potrzebujących wykwalifikowanej kadry.
Cel
Wyróżnienie firmy wśród konkurencji poprzez stworzenie pozytywnego, rozpoznawalnego wizerunku marki wzbudzającej zaufanie.
Zaprojektowaliśmy nowe logo z dynamicznym sygnetem, stworzylismy minimalistyczny system identyfikacji wizualnej z intensywną czerwienią jako akcentem kolorystycznym oraz opracowaliśmy przejrzystą, funkcjonalną stronę internetową.
Powstała identyfikacja wizualna dostosowana do potrzeb dwóch grup docelowych – pracowników i pracodawców, skutecznie wspierająca budowanie wizerunku marki otwartej, dynamicznej i godnej zaufania.














Więcej informacji
Pełen zakres prac
Faza pozyskiwania informacji
- analiza założeń
- analiza celów strategicznych
- analiza otoczenia
Faza budowania strategii marki
- określenie podstawowych elementów strategii komunikacji marki
Faza projektowania podstaw marki
- logo
- brand design
Faza projektowania materiałów
- materiały drukowane
- multimedia
- przestrzeń
- oznakowanie
Faza wdrożenia systemu
- standaryzacja
- nadzór nad produkcją