Zakres prac

Rok

Klient

Kategorie projektów:
  • Branding
  • digital
  • advertising

2015

MR JOB

MR JOB

„Przeprowadziliśmy kompleksowy rebranding tworząc profesjonalny i przyjazny wizerunek marki na rynku pracy tymczasowej.”

Przewiń po więcej

Klient

MR Job Agencja Pracy Tymczasowej to dynamicznie rozwijająca się firma, której oferta obejmuje szeroki zakres usług HR.

Firma dostarcza kompleksowe rozwiązania zarówno dla pracowników poszukujących zatrudnienia, jak i pracodawców potrzebujących wykwalifikowanej kadry.

Cel

Wyróżnienie firmy wśród konkurencji poprzez stworzenie pozytywnego, rozpoznawalnego wizerunku marki wzbudzającej zaufanie.

Zaprojektowaliśmy nowe logo z dynamicznym sygnetem, stworzylismy minimalistyczny system identyfikacji wizualnej z intensywną czerwienią jako akcentem kolorystycznym oraz opracowaliśmy przejrzystą, funkcjonalną stronę internetową.

Powstała identyfikacja wizualna dostosowana do potrzeb dwóch grup docelowych – pracowników i pracodawców, skutecznie wspierająca budowanie wizerunku marki otwartej, dynamicznej i godnej zaufania.

Więcej informacji

Pełen zakres prac

Faza pozyskiwania informacji

  • analiza założeń
  • analiza celów strategicznych
  • analiza otoczenia

Faza budowania strategii marki

  • określenie podstawowych elementów strategii komunikacji marki

Faza projektowania podstaw marki

  • logo
  • brand design

Faza projektowania materiałów

  • materiały drukowane
  • multimedia
  • przestrzeń
  • oznakowanie

Faza wdrożenia systemu

  • standaryzacja
  • nadzór nad produkcją

Social media

Podziel się naszą pracą.

Wszystkie realizacje
DRAG