Zakres prac
Rok
Klient
- Branding,
- digital
2023
MyScreen
MyScreen
“Kompleksowy rebranding dla marki MyScreen, łącząc technologiczny charakter z jej inspiracją przygodą i odkrywaniem pasji.“
Przewiń po więcej

Klient
Misją marki jest zapewnienie wolności bezpiecznego korzystania z telefonu, tabletu czy laptopa gdziekolwiek jesteśmy, cokolwiek robimy.
Jako technologiczna firma o unikatowym know-how, MyScreen tworzy trwałe, wytrzymałe, komfortowe rozwiązanie – szkła hartowane, hybrydowe, folie ochronne i etui, które zapewniają skuteczną ochronę urządzeń nawet w ekstremalnych warunkach, bez ryzyka stłuczenia, uszkodzenia czy zanieczyszczenia. Dzięki temu każdy może bezpiecznie odkryć swoją pasję.
Cel
Stworzenie spójnej i nowoczesnej tożsamości marki MyScreen, która odzwierciedlałaby jej technologiczny charakter.
Opracowaliśmy strategię marki wraz z claimem „discover better protection”. Gruntownie odświeżyliśmy branding, przygotowaliśmy kluczowe materiały promocyjne oraz zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy nowoczesną stronę internetową.
MyScreen zyskał odważną i ponadczasową tożsamość, która wyróżnia markę na tle konkurencji i skutecznie przyciąga uwagę klientów.





















Więcej informacji
Pełen zakres prac
Faza pozyskiwania informacji
- analiza konkurencji
- analiza otoczenia
- warsztaty strategiczne
Faza budowania strategii marki
- grupy docelowe
- atrybuty marki
- osobowość i wartości
- istota marki
- główny komunikat i jego potwierdzenie
- styl komunikacji
- architektura marki
- claim (slogan pozycjonujący)
Faza projektowania podstaw marki
- logo
- brand design
- brandbook
Faza projektowania materiałów
- materiały drukowane
- multimedia
- oznakowanie
- opakowania
Strona internetowa
- koncepcja (UX)
- projekt graficzny (UI)
- wdrożenie