Zakres prac

Rok

Klient

Kategorie projektów:
  • Branding
  • digital

2023

MyScreen

MyScreen

“Kompleksowy rebranding dla marki MyScreen, łącząc technologiczny charakter z jej inspiracją przygodą i odkrywaniem pasji.“

Przewiń po więcej

Klient

Misją marki jest zapewnienie wolności bezpiecznego korzystania z telefonu, tabletu czy laptopa gdziekolwiek jesteśmy, cokolwiek robimy.

Jako technologiczna firma o unikatowym know-how, MyScreen tworzy trwałe, wytrzymałe, komfortowe rozwiązanie – szkła hartowane, hybrydowe, folie ochronne i etui, które zapewniają skuteczną ochronę urządzeń nawet w ekstremalnych warunkach, bez ryzyka stłuczenia, uszkodzenia czy zanieczyszczenia. Dzięki temu każdy może bezpiecznie odkryć swoją pasję.

Cel

Stworzenie spójnej i nowoczesnej tożsamości marki MyScreen, która odzwierciedlałaby jej technologiczny charakter.

Opracowaliśmy strategię marki wraz z claimem „discover better protection”. Gruntownie odświeżyliśmy branding, przygotowaliśmy kluczowe materiały promocyjne oraz zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy nowoczesną stronę internetową.

MyScreen zyskał odważną i ponadczasową tożsamość, która wyróżnia markę na tle konkurencji i skutecznie przyciąga uwagę klientów.

Więcej informacji

Pełen zakres prac

Faza pozyskiwania informacji

  • analiza konkurencji
  • analiza otoczenia
  • warsztaty strategiczne

Faza budowania strategii marki

  • grupy docelowe
  • atrybuty marki
  • osobowość i wartości
  • istota marki
  • główny komunikat i jego potwierdzenie
  • styl komunikacji
  • architektura marki
  • claim (slogan pozycjonujący)

Faza projektowania podstaw marki

  • logo
  • brand design
  • brandbook

Faza projektowania materiałów

  • materiały drukowane
  • multimedia
  • oznakowanie
  • opakowania

Strona internetowa

  • koncepcja (UX)
  • projekt graficzny (UI)
  • wdrożenie

Social media

Podziel się naszą pracą.

Wszystkie realizacje
DRAG