Zakres prac

Rok

Klient

Kategorie projektów:
  • Advertising

2015

New Look

New Look

„Stworzyliśmy energetyczną kampanię sprzedażową dla marki New Look, oddającą jej dynamiczny charakter i skierowaną do aktywnych odbiorców.”

Przewiń po więcej

Klient

Marka New Look to niemiecki subbrand międzynarodowej grupy kapitałowej IMS Group, który od lat bierze udział w budowaniu polskiej sceny meblarstwa.

W skład portfela marek Grupy IMS wchodzą polskie i zagraniczne firmy, zapełniające swoim asortymentem szeroką część branży meblarskiej, zarówno w meblach miękkich, jak i skrzyniowych.

Cel

Przedstawienie ducha marki skierowanej do ludzi aktywnych oraz prezentacja jej nowoczesnych i oryginalnych linii produktowych.

Opracowaliśmy kampanię pod hasłem „energia dla wnętrza” wykorzystującą zdjęcia aktywnych ludzi, żywą kolorystykę i dynamiczne układy graficzne, wraz z katalogiem oraz systemem oznakowania przestrzeni targowej.

Powstała spójna i dynamiczna kampania skutecznie komunikująca energetyczny charakter mebli New Look, przyciągająca aktywnych odbiorców poszukujących nowoczesnego wzornictwa.

Więcej informacji

Pełen zakres prac

Faza pozyskiwania informacji

  • analiza założeń
  • analiza celów strategicznych
  • analiza otoczenia

Faza budowania strategii komunikacji

  • koncepcja kreatywna

Faza projektowania podstaw komunikacji

  • key visual
  • copywriting

Faza projektowania materiałów

  • plansze produktowe
  • plansze wizerunkowe
  • oznakowanie przestrzeni
  • katalogi

Faza wdrożenia systemu

  • nadzór nad produkcją

Social media

Podziel się naszą pracą.

Wszystkie realizacje
DRAG