Zakres prac
Rok
Klient
- Advertising
2015
New Look
New Look
„Stworzyliśmy energetyczną kampanię sprzedażową dla marki New Look, oddającą jej dynamiczny charakter i skierowaną do aktywnych odbiorców.”
Przewiń po więcej

Klient
Marka New Look to niemiecki subbrand międzynarodowej grupy kapitałowej IMS Group, który od lat bierze udział w budowaniu polskiej sceny meblarstwa.
W skład portfela marek Grupy IMS wchodzą polskie i zagraniczne firmy, zapełniające swoim asortymentem szeroką część branży meblarskiej, zarówno w meblach miękkich, jak i skrzyniowych.
Cel
Przedstawienie ducha marki skierowanej do ludzi aktywnych oraz prezentacja jej nowoczesnych i oryginalnych linii produktowych.
Opracowaliśmy kampanię pod hasłem „energia dla wnętrza” wykorzystującą zdjęcia aktywnych ludzi, żywą kolorystykę i dynamiczne układy graficzne, wraz z katalogiem oraz systemem oznakowania przestrzeni targowej.
Powstała spójna i dynamiczna kampania skutecznie komunikująca energetyczny charakter mebli New Look, przyciągająca aktywnych odbiorców poszukujących nowoczesnego wzornictwa.












Więcej informacji
Pełen zakres prac
Faza pozyskiwania informacji
- analiza założeń
- analiza celów strategicznych
- analiza otoczenia
Faza budowania strategii komunikacji
- koncepcja kreatywna
Faza projektowania podstaw komunikacji
- key visual
- copywriting
Faza projektowania materiałów
- plansze produktowe
- plansze wizerunkowe
- oznakowanie przestrzeni
- katalogi
Faza wdrożenia systemu
- nadzór nad produkcją