Zakres prac
Rok
Klient
- Advertising
2015
Nordica
Nordica
„Stworzyliśmy naturalistyczną identyfikację wizualną wprowadzającą markę Nordica na polski rynek”
Przewiń po więcej

Klient
Marka Nordica to niemiecki subbrand międzynarodowej grupy kapitałowej IMS Ggrup, który od lat bierze udział w budowaniu polskiej sceny meblarstwa.
W skład portfela marek Grupy IMS wchodzą polskie i zagraniczne firmy, zapełniające swoim asortymentem szeroka część branży meblarskiej, zarówno w meblach miękkich, jak i skrzyniowych.
Cel
Wprowadzenie marki Nordica na polski rynek poprzez prezentację jej głównych cech i produktów.
Stworzyliśmy koncepcję kreatywną nawiązującą do surowego krajobrazu Norwegii, podkreślającą ponadczasowość i trwałość produktów marki. Wykorzystaliśmy zieleń jako główny motyw graficzny.
Powstała spójna kampania wizerunkowa skutecznie komunikująca ekologiczny charakter mebli Nordica, trafiająca do odbiorców ceniących trwałość i wieloletnią tradycję.











Więcej informacji
Pełen zakres prac
Faza pozyskiwania informacji
- analiza założeń
- analiza celów strategicznych
- analiza otoczenia
Faza budowania strategii marki
- określenie podstawowych elementów strategii komunikacji marki
Faza projektowania podstaw marki
- brand design
Faza projektowania materiałów
- materiały drukowane
- multimedia
- przestrzeń
- oznakowanie
Faza wdrożenia systemu
- standaryzacja
- nadzór nad produkcją