Zakres prac

Rok

Klient

Kategorie projektów:
  • Advertising

2015

Nordica

Nordica

„Stworzyliśmy naturalistyczną identyfikację wizualną wprowadzającą markę Nordica na polski rynek”

Przewiń po więcej

Klient

Marka Nordica to niemiecki subbrand międzynarodowej grupy kapitałowej IMS Ggrup, który od lat bierze udział w budowaniu polskiej sceny meblarstwa.

W skład portfela marek Grupy IMS wchodzą polskie i zagraniczne firmy, zapełniające swoim asortymentem szeroka część branży meblarskiej, zarówno w meblach miękkich, jak i skrzyniowych.

Cel

Wprowadzenie marki Nordica na polski rynek poprzez prezentację jej głównych cech i produktów.

Stworzyliśmy koncepcję kreatywną nawiązującą do surowego krajobrazu Norwegii, podkreślającą ponadczasowość i trwałość produktów marki. Wykorzystaliśmy zieleń jako główny motyw graficzny.

Powstała spójna kampania wizerunkowa skutecznie komunikująca ekologiczny charakter mebli Nordica, trafiająca do odbiorców ceniących trwałość i wieloletnią tradycję.

Więcej informacji

Pełen zakres prac

Faza pozyskiwania informacji

  • analiza założeń
  • analiza celów strategicznych
  • analiza otoczenia

Faza budowania strategii marki

  • określenie podstawowych elementów strategii komunikacji marki

Faza projektowania podstaw marki

  • brand design

Faza projektowania materiałów

  • materiały drukowane
  • multimedia
  • przestrzeń
  • oznakowanie

Faza wdrożenia systemu

  • standaryzacja
  • nadzór nad produkcją

Social media

Podziel się naszą pracą.

Wszystkie realizacje
DRAG