Zakres prac

Rok

Klient

Kategorie projektów:
  • Branding

2024

procardia

procardia

“Odświeżyliśmy wizerunek Procardia, wzmacniając jej pozycję na rynku specjalistycznego sprzętu medycznego.“

Przewiń po więcej

Klient

Procardia działa w obszarach kardiologii inwazyjnej, chirurgii naczyniowej, radiologii inwazyjnej, ortopedii, neuroradiologii.

Od 20 lat realizuje misję pomagania swoim partnerom biznesowym w ratowaniu życia i zdrowia ludzkiego współpracując z ponad 200 szpitalami.

Cel

Stworzenie wyrazistego wizerunku marki w związku ze zmianą nazwy z Procardia Medica na Procardia.

Zaprojektowaliśmy nowe logo oraz opracowaliśmy koncepcję key visuala marki, tworząc minimalistyczną i wyrazistą identyfikację wizualną podkreślającą profesjonalizm firmy.

Nowa identyfikacja wizualna jest bardzo dobrze odbierana przez lekarzy i partnerów biznesowych, skutecznie podkreślając wieloletnie doświadczenie i ekspercką pozycję Procardia na rynku medycznym.

Więcej informacji

Pełen zakres prac

Faza pozyskiwania informacji

  • analiza założeń
  • spotkanie strategiczne

Faza projektowania podstaw marki

  • projekt logo
  • projekt brand design
  • standaryzacja logo
  • standaryzacja brand design (brandbook)

Faza projektowania materiałów

  • materiały biurowe
  • materiały promocyjne

Social media

Podziel się naszą pracą.

Wszystkie realizacje
DRAG