Zakres prac
Rok
Klient
- Branding
2024
procardia
procardia
“Odświeżyliśmy wizerunek Procardia, wzmacniając jej pozycję na rynku specjalistycznego sprzętu medycznego.“
Przewiń po więcej

Klient
Procardia działa w obszarach kardiologii inwazyjnej, chirurgii naczyniowej, radiologii inwazyjnej, ortopedii, neuroradiologii.
Od 20 lat realizuje misję pomagania swoim partnerom biznesowym w ratowaniu życia i zdrowia ludzkiego współpracując z ponad 200 szpitalami.
Cel
Stworzenie wyrazistego wizerunku marki w związku ze zmianą nazwy z Procardia Medica na Procardia.
Zaprojektowaliśmy nowe logo oraz opracowaliśmy koncepcję key visuala marki, tworząc minimalistyczną i wyrazistą identyfikację wizualną podkreślającą profesjonalizm firmy.
Nowa identyfikacja wizualna jest bardzo dobrze odbierana przez lekarzy i partnerów biznesowych, skutecznie podkreślając wieloletnie doświadczenie i ekspercką pozycję Procardia na rynku medycznym.









Więcej informacji
Pełen zakres prac
Faza pozyskiwania informacji
- analiza założeń
- spotkanie strategiczne
Faza projektowania podstaw marki
- projekt logo
- projekt brand design
- standaryzacja logo
- standaryzacja brand design (brandbook)
Faza projektowania materiałów
- materiały biurowe
- materiały promocyjne