Zakres prac
Rok
Klient
- Branding,
- digital,
- advertising
2015
The Place
The Place
„Stworzyliśmy wyrafinowaną identyfikację wizualną dla ekskluzywnego osiedla apartamentowców, komunikującą najwyższy standard i prestiż inwestycji.”
Przewiń po więcej

Klient
Inwestor, wprowadzający na rynek nowoczesne i ekskluzywne rozwiązania w zakresie inwestycji deweloperskich.
Firma specjalizuje się w realizacji projektów o najwyższym standardzie, łączących luksusowe apartamenty z rozbudowanym systemem usług dla mieszkańców.
Cel
Zbudowanie marki dla ekskluzywnego osiedla apartamentowców docierającej do wąskiej grupy zamożnych odbiorców.
Opracowaliśmy wielopłaszczyznową komunikację atrybutów luksusu w minimalistycznej oprawie, podkreślającej wartość oferty i bezkompromisowe dążenie do doskonałości.
Powstała elegancka i prestiżowa marka skutecznie komunikująca najwyższe standardy budownictwa apartamentowego i kompleksowy system usług dla wymagających mieszkańców.





















Więcej informacji
Pełen zakres prac
Faza pozyskiwania informacji
- analiza założeń
- analiza celów strategicznych
- analiza otoczenia
Faza budowania strategii marki
- określenie podstawowych elementów strategii komunikacji marki
Faza projektowania podstaw marki
- logo
- brand design
Faza projektowania materiałów
- materiały drukowane
- multimedia
- przestrzeń
- oznakowanie
Faza wdrożenia systemu
- standaryzacja
- nadzór nad produkcją