Zakres prac

Rok

Klient

Kategorie projektów:
  • Branding
  • digital
  • advertising

2015

The Place

The Place

„Stworzyliśmy wyrafinowaną identyfikację wizualną dla ekskluzywnego osiedla apartamentowców, komunikującą najwyższy standard i prestiż inwestycji.”

Przewiń po więcej

Klient

Inwestor, wprowadzający na rynek nowoczesne i ekskluzywne rozwiązania w zakresie inwestycji deweloperskich.

Firma specjalizuje się w realizacji projektów o najwyższym standardzie, łączących luksusowe apartamenty z rozbudowanym systemem usług dla mieszkańców.

Cel

Zbudowanie marki dla ekskluzywnego osiedla apartamentowców docierającej do wąskiej grupy zamożnych odbiorców.

Opracowaliśmy wielopłaszczyznową komunikację atrybutów luksusu w minimalistycznej oprawie, podkreślającej wartość oferty i bezkompromisowe dążenie do doskonałości.

Powstała elegancka i prestiżowa marka skutecznie komunikująca najwyższe standardy budownictwa apartamentowego i kompleksowy system usług dla wymagających mieszkańców.

Więcej informacji

Pełen zakres prac

Faza pozyskiwania informacji

  • analiza założeń
  • analiza celów strategicznych
  • analiza otoczenia

Faza budowania strategii marki

  • określenie podstawowych elementów strategii komunikacji marki

Faza projektowania podstaw marki

  • logo
  • brand design

Faza projektowania materiałów

  • materiały drukowane
  • multimedia
  • przestrzeń
  • oznakowanie

Faza wdrożenia systemu

  • standaryzacja
  • nadzór nad produkcją

Social media

Podziel się naszą pracą.

Wszystkie realizacje
DRAG